då va helgen över, igen.

tjena på er!
imorgon är det måndag och skola, jag pallar verkligen inte... så less på det, fyfan!
och sen kommer min lur dö oxå och laddaren är hemma hos vickan som inte svarar
på sin lur, skjut mig. kommer seriöst dö, min mobil är mitt allt. är fan hemma imorgon.
men iallafall helgen har varit trevlig, i fredags var vi med lite människor först i tumba,
sen i skäcklinge och sen drog vi till tullinge och sen drog jag, veronica & vickan in till
stan och träffade några killar, sen blev det nattbuss hem & sova. bästa. Igår så mötte
vi upp peepsen i tullinge och sen tog vi tåget till tumba och bussen till segersjö där det
var fest. himla trevligt var det där. även om det blev knas & ett jävla helvete. men ibland
blir inte livet som man tänkte sig tyvärr... även om det är så det borde vara. ♥
va hemma runt halv sju imorse, vaknade vid tio och väckte jossan för att jag trodde klockan
var tre, men det var den inte så vi somnade om och vaknade runt tolv, sen dess har vi typ
legat och dött i sängen och bara pratat en massa, käkat pizza & sen tagit en långpromenix.
mys! och nu ska jag gå & lägga mig, är trött som en jävla apa. puss & godnatt / rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0