Försöker fördriva tiden...

För Kevin ska komma hit om en timme så de är bara hålla ut och inte somna även fast jag dygnade igår för att han skulle komma hit vid halv 6 hehe. Har sovit 3 timmar på dan inte mer än så. Men ska nog klara det.

Aja min dag igår/idag eller hur man ska säga (eftersom klockan är 4..) har jag spenderat med mamma i skärholmen, det var meningen att vi skulle köpa julklappar men handlade inprincip bara saker till oss själva.
Sånt som händer.. men jag klagar inte! Sen efter shoppingen åt vi kebab, svingott! Älskar det. Sen vad det meningen att jag skulle träffa Kevin efter, men han sov så det blev inget med det. Jävla färsking dära.

Och idag/imorn mina vänner, ska jag troligtvis träffa Rebecca och handla lite julklappar och så ska jag kolla på en nyårsklänning♥! Underbart. Fast de blir om hon inte skulle åka och köpa en jacka med sin mor, annars får vi ta det en annan dag. Men vi får se hur de blir med de, annars hittar jag nog på något annat skoj. Har liksom legat hemma flera dagar och vart sjuk så känner att jag måste göra någonting imorgon!
Men nu ska jag nog kolla på Danne & Bleckan tror jag, dööör så grymt!
Men ni får ha det så bra gott folk.
Hej på er!


Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0