It's not that I want to be the only girl in your life, I just want to be the only one that matters..





Hej folket.
Idag eller igår vad man nu säger eftersom klockan är över 12... iaf så har jag spenderat min dag med mina kära vänner från tumba. Så vi va där och umgicks, sen åkte vi till Tullinge och träffa lite folk där, sen solade Tom & Kevin så vi satt typ 100 pers inne med dom i solariet, sen efter det sola Micke & Danne. Haha och jag och Kevin ställde oss inne i ett såntdär ståsolarium, inte lite trångt..  Efter det iaf så rörde vi oss hemåt. Där drog jag dock dagen riktigt fort, hände självklart mer än så. Men ungefär så dagen spenderades. Roligt som fan har jag haft det iaf! Och fått träffa min kära Totte äntligen, va bra länge sen. Imorn blir det antagligen in till stan med folk och träffa Fabbe eller vara i Tumba som vanligt. Sen så sover kanske min bebis hemma hos mig imorn, wohooo! Myspys. Hatar ju att sova ensam så blir asbra. Men nu ska jag fortsätta dunka musik och facebooka, jävla nörd jag är hehe. Ha de bra, peeeeeace! / J


Jag och Rebecca förrförra julen Riktigt gammal bild! Snyggingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0