måndag.

ja vad ska man säga, dagen har väl varit bra.. tills lite senare på kvällen. Men det är bara mig själv jag har att skylla på. Ska sluta dricka alkohol, defentivit sprit. jag blir en annan människa, som jag får ångra dagen efter. Önskar jag kunna göra allt ogjort, det jag sagt, skrivit och så vidare, men gjort är gjort och det går inte att förändra, hur mycket man än vill, det är bara lära sig att sina misstag, le & försöka gå vidare. Vill inte förlora någon för det här, jag har så jävla härliga vänner & dom betyder så jäkla mycket! förlora dom för att jag blir en idiot på fyllan skulle vara ett helvete. vill bara säga förlåt för dom som fått höra något eller om jag gjort något mot den. ångrar mig som in i helvete & önskar jag kunde få det ogjort... ni är alldelles för bra för att få höra saker av mig, ni är värda bättre. förlåt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0