tjabafan!

liiiiiiiiiiiiiiiiiiiigger och snackar med martin på facebook. är typ dödstrött men är världens bästa vän så hänger upp med honom ett tag till. kvällen har iallafall spenderats hos alexbralex med henne & pata. mötte dom på filmis, sen åkte vi deras super coola bil till dom och lagade middag, färgade håret, fixade naglar & spelade cluedo (?) mysigt som fan, va jävligt länge sen jag umgicks med alex ♥ imorgon ska jag kolla om jag kanske kan få med mig jossan till stan och köpa det sista inför nyår. sen på torsdag blir det träffa alex igen och hjälpa henne med hennes hår. sen fredag bara tagga till inför lördag & lördag behöver jag ju inte ens nämna. tjohejsan!



förrrrrrrrrra nyår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0