trött brud

är bakis så det skriker om det idag, fyfan! firade jul hemma igår med familj + farmor&farfar. Sen smsade jag med alex så jag och steffi skulle dit och dricka lite med dom osv, så vi hämta robin och drog till alex. Sen blev allt helt plötsligt jätte roligt och jag blev stenpackad, slutade med att jag somnade i soffan hehe. Mådde galet bra imorse när jag vaknade, eller... ? Hann hem en stund, slocknade hemma & fick stressa i ordning mig för att sen dra hem till jossan där det va släkt-träff, alltid lika kul.. Vi tröttnade lika fort som vi kom dit så vi drog till tumba och träffade allt folk, där det slutade i kaos och snutar. Men jag hade kul, like always. Härligare folk får man leta efter.

nejni, nu ska jag smsa jossan och kolla lite grejer och sen ska jag fan lägga mig och sova tills imorgonkväll, fan vad skönt det vore hehe. godnatt på er gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0