You were everything I was looking for when I wasn't even looking.



sitter i soffan med mamma & pappa och kollar på bingolotto. kul jul, nej men imorgon är det julafton och jag blir som ett litet barn, haha! julklappar eller presenter i huvudtaget är det bästa som finns. love it. sen att min älskade storebror inte är hemma och firar jul med oss är segt som fan, men har han det bra uppe i luleå så är jag glad för det med.


taggad till nyår är jag oxå, hehe. taggad till tusen. min klänning är min nya kärlek och jag kommer bo i den hela jävla natten. nyår är fan den bästa dagen på året, helt klart!
nej nu ska jag duscha & sen sova, död brud.
godjul på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0