All I need is you.

Chacha! Tänkte uppdatera er lite om vad jag och Rebecca gjort på senaste tiden eftersom ingen av oss skrivit något om det. Vi kan ju börja från helgen som va dårå för den va rätt nice alltså..

Fredag: Världens bästa Totte fyllde 18 år och vi var hemma hos han och firade han!
Lördag: Jag skulle ha "chillkrök" men blev väl lite mer än så.. Lyckat blev det iaf
Söndag: Träffade Rebecca, pratade om helgen, köpte godis och kollade på film
Måndag: Åkte till stan och träffade Totte & Fabbe
Tisdag: Tumba med folket
Onsdag: (Igår) Tumba med folket igen, standard!

Och nu mina vänner, så sitter jag och väntar på att Rebecca ska vakna.. Ovanligt!
Hörs senare pussen! / J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0