Bli inte glad när en kille jagar er, han jagar bollen också sen sparkar han bort den.



sitter ensam hemma i soffan och kollar på scrubs, vilket liv man kan ha alltså.
Är helt död i kroppen efter igår & efter de senaste dagarna, har somnat runt 5-6 varje natt och klivit upp runt elva, inte alls mycket sömn där inte. Menmen det är sånt man får leva med när man är tonåring.



dom senaste dagarna har spenderats med jossan, i tisdags drog vi in till stan och fikade och pratade en massa, sånt behövs ibland. skönt. Sen i onsdags blev det stan igen, men då med lillkusin oxå som behövde rusta upp sin garderob och där var jag och jossan som två proffessionella klädproffs och högg till en jävla massa snygga kläder till ungen, plus en hel jävla hög med bh:ar som skulle testas, varenda en. Satt i provrummet i typ 30 minuter, haha stackars tjej. Sen när vi va klara blev det kungshallarna och kina mat. De satt jävligt fint i kistan.

Imorgon är det fredag & helg. Ska till tullinge och träffa jepson, sen var det någon fest tror jag. Vi får la se. Men på lördag är det iallafall fest. Skönt att ha hela helgen planerad när det är dom sista dagarna på lovet kvar. Orkar inte att det är skola på måndag... igen. Döda mig, funtar på att hoppa av och börja om och gå frisör med 96:orna. Är bara jävligt rädd att jag kommer tycka det är skönt att slippa skolan och vägra börja om. Men det får jag fortsätta tänka på tills det är dax för jullov. Därefter får jag se om jag stannar eller inte.

nej vi hörs. hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0