countdown

tjafan! Det var ett tag sen jag skrev något här, men som jossan skrev så har det varit fullt upp i helgen. Trevligt ju. Längtar redan tills nästa helg, då kör vi på nytt. Helgen blir så jävla bästa när man har dom finaste vänner någonsin. Så jävla bästa ♥

Menmen... fick jag sovmorgon till tolv, pallade inte engelskan. Men sen blev det skola och hem direkt till jossan där jag låg ett tag och dog tills jag snackade med min fina vän som vi skulle dra till hudding och träffa men det blev lite knas när vi kom till tumba, så jag satt med grabbarna och jossan var med kevin, sen drog vi ut och sen med dom till donken. Sen skulle vi dra huddinge vid tio, men då smsade totte så vi mötte honom och fick kevvans jacka. Sen drog tompa & kevvan hem och då drog vi oss till bussen. Och ni sitter jag i sängen och biter på mitt jävla sugrör som jag haft halva kvällen, bästa ju.

Imorgon blir det UMO halv tio, sen träffa jossan & dra till huddinge, kul i jul typ. Ha det bäst /Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0