Dageeeeeen!

TJATJA!
Sitter i min myspysiga säng och facebookar lite.
Idag har jag vart med Rebecca som vanligt, började med att vi åkte
till tumba och träffade Martin, Kevin, Tom och Micke. Taggade till donken, dom käkade
och sen tog jag Becca, Kevvan och Tom bussen till Tullinge. Sen drog jag och Becca till tåget
och åkte till Huddinge på hemligt uppdrag. Sen åkte vi in till stan och käkade på donken, hahah. Muuums!
Sen efter ett tag taggade vi till Burger King och käkade glass och efter det tåget hem!
Vart iallafall en rätt nice dag. Imorn blir det formodligen stan med Rebecca på lite ärenden,
hehe! Och efter det så lär vi åka till Tumba eller något, får se hur det blir.
Skulle ju behöva träffa min boi eftersom han verkar ha något litet
fel där inne i sitt lilla huvud. Lär blogga imorn om hur de blir!
Men nu ska jag springa ut på gården och lämna tillbaks
min väns kort hehe. Chiaoooo! / Josefiiiin


Sommar, åååååh ge mig! Saknar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0