Man har ju mått bättre...

Hallllåhallå! Har precis kommit hem efter en galen natt, fyfan vad dåligt jag mår! Och jag älskar verkligen hur allar sitter och kollar på en på bussen & tåget när man åker hem... Man ser ju inte för fräsch ut alltså!

Kvällen igår var iaf riktigt nice, slutade med att vi hamnade hemma hos Totte igår och hade typ chillkrök. Va jätte mys och jag hade det sjukt kul! Sen från ingenstans tog vi bussen till Solbo och yra runt där, hände så sjukt mycket dära.. Massa knas. Jag fick iaf ta hand om en riktigt jävla full Tom igår när jag själv inte va så speciellt nykter och försöka få med han ända till Tullinge. De va inte det lättaste kan jag lova, men jag lyckades iaf tillslut.
Nu är jag iaf hemma och försöker få tag i Rebecca som inte svarar i sin jävla mobil.. Alltid så när man vill
henne något viktigt! Antar att kärringen sover. Aja får försöka lösa det. Vid 6 tiden iaf så blir det en riktigt jävla
fet släcktmiddag, tjihoo! Jag och Rebecca åker dit och äter, sen ska vi ut och röja igen! De e ju trots allt lördag.
Ha en bra dag och hoppas ni mår lite bättre än vad jag gör iaf! Peeeeace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0