pallar inte sova, hehe

Vad heter du: Bengan
Ålder: önskar jag vore 20, men 16..
Vad gör du: inser att jag är bäst.
Vad längtar du till: helgenhelgenhelgen.
Vad händer i helgen: det gamla vanliga skulle jag tro.
Senaste hånglet: hehe.... ehh.
Hände nåt mer: mjo.
Vad har du på dig: trosor & linne.
Favoritöl: dricker inte bärka.
Vad blir du glad av: mina vänner!
Vad blir du ledsen av: just nu, alla jävla problem.
Vad ska du göra idag: idag = onsdag.. öhm till stan, på lite ärenden.
Favoritsnabbmatställe: thaiterrasen, bästaste i världen.
Vilken låt lyssnar du på nu: krossa alla fönster - maskinen.
Vad dansar du till: det som går att dansa till, inte så kräsen.
Vem saknar du: en pojkvän, hehe
Bästa Hang-outet: i min säng haha.
Nått någon inte vet om dig: att jag ska hoppa av gymnasiet i jul.
Nått du vill ha sagt innan vi slutar: jag är bäst, fast det visste vi redan.

HUR

Svarar du i telefonen: haaaalllllååe.
Gör du när du är kär i fel person: fuckar upp min hjärna och dör lite, sen ringer jossan.
Tycker du om gul-bil-leken: ja, så länge jag är den som slår någon, annars inte.
Mycket pengar har du i plånboken just nu: fattigare än en jävla hemlös.
Mycket är klockan: 01.04
Hur många kontakter har du på msn: msn.. haha vetefan!
Spenderar du en regnig dag bäst: i sängen, men en kille & en film!

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? från tom " kisse"
Pratar du med på msn just nu? ingen.............
Ringde dig senast? jooooooooosefin
Pussade dig senast? johan, tror jag haha.
Vill du kasta en sten i huvudet på? listan är LÅNG!
Saknar du mest just nu? ....
Ska du träffa imorgon? mina älskade vänner.
Sov du med senast? johan
Festade du med senast? dom bästaste!
Vem fick du senast sms av? tom

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: ja
Gråtit en hel natt: ja
Druckit så du spytt: ja
Åkt vattenskidor: ne
Åkt rullstol: ne
Gjort en bakåtkullerbytta: ja
Köpt lösgodis för över 50 kr: ja
Haft träningsvärk: ja
Önskat att du var det andra könet: nej förfan.
Sett din kompis i rosa kanindräkt: haha JA och det kan ha varit det roligaste jag sett i hela mitt liv, det gjorde min dag, vecka, månad, år, nej fan mitt liv! jag skrattar fortfarande av tanken, haha bästabästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0