Sick helg!

Hello people. Haft fullt upp i helgen och inte riktigt orkat blogga..
Men nu är jag tillbaks igen efter en galen helg! Fredagen åkte vi på någon fest Jeppe var på,
där vi va ett tag och hade det riktigt trevligt, dansade drack osv.
Sen vad som hände efter det förblir nog osagt. Slapp sova själv iaf, vilket jag verkligen hatar.  
Vaknade typ vid 2 då och efter det mötte jag upp Rebecca fort som bara den eftersom vi hade en hel del
att prata om.. Vi gick hem till henne la oss i hennes säng bakis som fan och orkade inte göra ett skit.
Men sen iaf skrev en polare till mig att han hade fest så då var det bara att fixa sig och tagga dit!
Vi kom dit vid typ 11 så sega som vi är haha, och sen körde vi ölspelet med några jätte trevliga brudar.
Sen taggade alla därifrån för vi skulle på någon annan fest, men sen mötte vi på några polare som sa att
vi skulle följa med dom så då gjorde vi det ist, sen sluta det med att jag och Rebecca sov hos Kevin.
Sen på söndagen åkte vi hem vid typ 4 tror jag, och då blev det tjockis mat i sängen med film osv!
Och idag låg jag hemma och sov hela dan efter att inte ha sovit nästan någonting alls på hela lovet.
Sen träffade jag Becca, tog en promenad och pratade om allt å snart ska jag äta kladdkaka med mor min!
See ya latero / J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0