söndag..

Jävlar vad jag är trött, sitter typ i sängen och halv sover, sen kommer min iPad dö närsom. Sadface. Iaf helgen har varit bästa, i fredags var det chill, kom hem runt halv fem och dog i sängen på två sek. I går skulle vi egentligen hem till en polare i Tumba, men det blev lite ändrade planer så vi va hos mig istället & skulle ha chillkrök, sen va det helt plötsligt en jävla massa killar här, mys ju! Sen vid elva drog vi till tullinge till nån jävla kille, där va det nice och så. Sen slutade det med att jag & Johan drog till mig och sov. Imorse låg vi & chillade tills Johan tog bussfan & drog hem och jag mötte älskade brudarna och vi drog hem tilll mig och sov, vaknade vid 7 och drog till Tumba & träffade dom bästa! Sen nu är jag hemma & ska sova tills på fredag, godnatt! / rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0