tjabatjenahallå.

sitter i köket och pratar med jossan, som oxå är hemma idag. Trötta brudar utan sömn, ingen skola för oss inte.  Men shit vilken helg det har varit, fredagen slutade i tullinge på en randomfest med jävligt nycket nytt folk, kulkul. sen blev det lördag och två jävligt otaggade brudar låg i min säng och kollade på tv. Och funderade på att inte göra något alls, men det blir fort ändrade planer och vid elva va vi påväg till tuna. Där va det rätt mycke folk och vi spelade typ ölspelet halva natten. Sen drog vi till stationen vid två för att dra vidare på en annan fest, men det blev inget och vi träffade av slump lite kompisar ifrån tumba och så drog vi vidare till tullinge. Men det slutade med att vi drog till en fest, men där skulle alla dra hem så vi drog till hem till kevin och sov där. mys med 5 pers på två madrasser. igår käkade jag och jossan kebab och degade i min säng, sen drog hon hem och jag somnade typ på två sek. skööööööönt. Nej nu blir det promenix, puss / Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0