Jag går ner för dig, jag kan göra allt, snälla se på mig för jag vill ha din hand.



Tjaaaa!
Skev uppdatering här känner jag, och dom andra verkar ju inte bry sig så mycket så får väl ta tag i det.
Kan ju ta helgen som vanligt. I fredags så va jag och Rebecca lita överallt, först i Tullinge och hämta mitt busskort, sen så åkte vi in mot stan och träffade lite folk, sen blev det tillbaks till Tullinge där Vickan & Camilla plus en massa boys var. Sen va vi där och chilla ett bra tag, sen mötte jag upp K och sov hos honom.
Sen lördag, åkte hem till Vickan med Camilla Veronica och Martin
och vi fixade oss osv, sen åkte vi på typ chillkrök i Storvreten, va faktist nice.
Efter det blev det fest i Tullinge sen va det lite knas mellan mig och min baby
så mötte upp honom, pratade och löste allt så slutade med att jag sov där sen.
Och sen vid 4 tiden idag åkte jag hem, käkade osv sen hem till Rebecca så va jag med henne resten av dagen.
Så så spenderas min söndag, lite chill sådär vilket e skönt när man e bakis.
Helt okej helg iaf, och idag har jag och Rebecca redan börjat tagga inför nästa helg.. heheh!
Peeeeace ! / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0