So cups in the air, everybody let's take shots.

Goddagens människor.
Har tydligen en blogg nu med mina fina vänner haha. Så får väl bita ihop och blogga lite, har nog inget val.
Jag har iallafall precis kommit hem från Vickan som jag sovit några få timmar hos, vi kom hem från Christian vid 7 tiden så jag är riktigt jävla trött eftersom jag vaknade vid 11. Men de är bara köra på för jag har ingen tid till att sova osv! Sitter och dunkar musik just nu och taggar till inför ikväll, för ikväll ska det drickas för min och Rebeccas del. Blir nog att dra till tullinge tror jag, kulkul! Nu ska jag börja fixa lite så jag har det klart. Ha en bra dag, tjarå! /Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0