I´ll fight for you

Tydligen har vi en blogg tillsammans, hade ingen aning om det menmen! Bengan bara kirrar allt! Jag är helt jävla fucking värdelös på att blogga men ska försöka iallafall.

Jag har iallfall varit på sjukhuset hela dagen med världens bästa storebror, kärlek till dig! Åker tillbaka till honom imorgon och hoppas att allt ska lösa sig! Det gör det nog, vi löser allt tillsammans!

Sitter hemma med världens ångest.. hatar skolan. Vet inte hur jag ska klara allting. Har hur mycket som helst att göra men skjuter alltid fram allting hela tiden så tillslut blir det hur mycket som helst och jag orkar inte! Orkar inte ta tag i saker å ting.. Vet att jag måste lösa det men det funkar inte. Får ta den tid det tar å så får vi se hur det blir! Ska klara allt! Lovar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0