Vet ni varför jag ler? För jag har hela världen i min famn.

snart är det helg, ah eller alltså typ iallafall.. det är onsdag idag, längtar som fasiken, det kommer bli galet! är hemma ifrån skolan idag också, tredje dagen i rad. skönt. Men imorgon måste jag tvinga mig dit, imorgon har vi första lektionen i hår. Kul ju, sen fredag blir det mer smink. bästabästa! fast funtar iof fortfarande på att hoppa av och börja om tills nästa höst. Är så less på skolan och sen att jag ligger efter i ALLT är en annan femma..

igår va jag och joss i tullinge och träffade jeppson, det va ju kul så länge de varade.. sen fick vi ett psykbryt och drog hem. Och sen ikväll så får vi se vad som händer, jossan hade lite planer. Men det blir nog bästa. Nej nu måste jag städa mitt rum och sen fixa mig, mitt hår ser ut som ett råttbo, hehe. tjarå / Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0