du ljuger bättre än delfinerna simmar.

tjaaa! död tjej här. Jag tror att jag aldrig har varit så här jävla trött i mitt liv. & jag håller på bli sjukis. Hostar som aldrig förr. Ikväll har jag iaf varit hos Elin med några vännor från min gamla klass. Jättemysigt! Hehe jag råkade somna hos elin förut för jag var så jävla trött och bella & chappa ska alltid hålla på och jävlas och man får psyk på dom.. Nu ligger jag iaf i min säng och väntar på min bebis & Veronica. När dom kommer hit ska vi sova! annars kommer jag avlida.... Söndag imorgon och jag ska ta det jävligt chill. Tagga inför skolan på måndag, woohoo!

Fredagen rå? Jag var hemma och fixade mig. Sen skulle alla tagga till martin så allt blev lite bråttom så jag hann inte med Bengan & deras buss så Ante fick köra mig dit. Sen ringer veronica mig å frågar om jag vill med på ferre. Såklaaaart! När vi fick reda på vem som hade festen så ångrade vi oss hehe. Vi möttes upp på bussen & taggade till mig. Efter ett tag kom totte och tobbe! Vi lyssnade på musik och drack lite. Myyys! Blev så jävla trött.. Efter några timmar taggade alla hem och jag & totte gick å la oss. Häääärlig heelg måste jag säga!



jag & min underbart fina vän! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0