härliga fredag!

shooo bre! Idag är jag helt jävla död! Igår var det fest, woho! riktigt roligt faktiskt. Slutade dock inte så jättebra menmen. Jag & Veronica fixade oss hos mig osv. Taggade till tumba, väntade på tommie & freddan. Dom hämtade upp oss & vi taggade till festen. Mycket härligt folk där! Satt och drack lite osv.. helt plötsligt när man reste på sig så var man jättefuull! jättekul! Sen blev det lite knas å shit. Fuck det! träffade totte och dom. Jag och julia följde med dom till tullinge & sen åkte jag & totte hem till mig. Jag har sovit så jävla dåligt inatt för att totte håller på snarka hela natten. Höll på skjuta människan! Nu har han taggat hem och jag ska ut & träffa min fina vän snart. Ikväll blir det inge alkohol iaf! ska bara va hemma å chilla galet! Vi hörs sen, måste gå ut nu! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0