true love.

hejfan! sitter död som en jävla säl i soffan och orkar inte göra ett piss, är trött som fan. inte okej.
bloggade för typ hundra år sen känns det som, som alltid. bloggar typ någongång och kommer tillbaks tio år efter hehe.


i söndags kom fabbe till mig, i måndags va jag hos honom & igår kom han hit och sov här. och jag fick nåt flipp och blev cp pigg runt typ tolv, hehe. gick inte att sova, så imorse var jag lagom pigg & när jag vet att han skulle ligga kvar och sova tills tolv, blev allt ju mycket lättare. verkligen. idag har det varit skola, sen har jag bara varit hemma och chillat & sovit. ska snart lägga mig igen, orkar inte vara vaken. men snart är det helg, så jag överlever. älskar helgerna och hatar :p gubbar. sen gillar jag att det snart är alla ♥♥ -dag. kommer bli fett mys.
heeerrrrååe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0