2 månader ! ♥

Godkväll.
Ett bra tag sen jag bloggade, men tänkte passa på nu när jag inte har något speciellt för mig.
Klockan har precis slagit 12 och det betyder att det nu är 2 underbara månader med min pojkvän!
Han är verkligen det bästa som har hänt mig, är tusen gånger lyckligare med han vid min sida.
Men iallafall, den senaste tiden har jag typ festat på helgerna och vart med Rebecca/ pojkvännen på vardagarna ungefär. Och idag var jag på förhör, fyfan..! Dom tror ju man kommer ihåg typ vartenda jävla steg man tog? Bläää, var inte kul! I helgen som va var jag hemma hos Danne med lite folk på fredagen och sen på lördan så
gjorde jag och Rebecca en överraskning för våra boys.
Vart as mys, vi har hemma hos mig och när dom kom så höll vi på att göra pizza, efter det käkade vi kladdkaka sen mös vi framför typ 3 filmer som vi inte ens såg hälften av, vart en del prat osv. Riktigt lyckat! Så nu får vi se om dom kanske hittar på något gulligt till oss någon gång, man kan ju alltid hoppas ;)

Nu i helgen så blir det partaj med Bengan, sen våra bebisar såklart! NIIIIICE.
Puss /Jossss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0