06.24

chaaaacha bloggen! Fredag igen, heelt galet vad veckorna går fort! Snart sommar vafan. Den här veckan har jag hunnit med mycket. Skolan, Varit med kärleksparet och igår var jag med totte och sen tog vi bussen upp till bengan. Ikväll ska vi vara hos bengan igen och ha myskväll. Dricka lite osv. Och äta masssssa godis!
Hehe, hur fan kunde jag vakna halv fem och vara pigg? Det finns inte i min värld igentligen, vet inte vad som har hänt med mig men jag är aldrig trött på morgonen längre, helt stört! Jag skulle gå upp klockan sju ist, men jag ska iväg och träffa camilla en stund nu innan hon ska åka till skolan. Tjugo över åtta går min buss, vad ska jag göra i flera timmar? skjut mig.. Hehe. Glad att det är fredag idag å jag ska vara med mina bebisar! Woohoho. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0