2011.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja faktiskt.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, som tur är
5. Vilka länder besökte du?: Sverige & finland hehe
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? Jaaaaaaaaaaaaaa!
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? oj vetefan!
8. Vad var din största framgång 2011? haha ingen...
9. Största misstaget? Trodde jag kände människor, men hade helt fel.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Yes
11. Bästa köpet? Oj ingen jäkla aning, mycket haha.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Alkohol
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Sommarlovet & vissa människor.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Danza kuduro, helt klart.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? nej, samma typ.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Satsat mer på skolan & iaf fått ett G.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? inget.
18. Hur tillbringar du julen? familj & släkt.
19. Blev du kär i år? Ja
20. Favoritprogram på TV?: kollar fan inte på tv, hehe
21. Bästa boken du läste i år? Elsas mode
22. Största musikaliska upptäckten?: vetefan.
23. Vad är det finaste ögonblicket från 2010? Skolavslutningen i nian & alla stog och grät..
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? nix
25. Något du önskade dig men inte fick? jadå
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Jag festade med finaste vännerna & hade det jävligt bra!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Att inte bli sårad så jävla ofta.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? olika från och till
29. Vad fick dig att må bra?: Min familj & vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Danne i danne&bleckan, döda mig.
31. Vem saknade du? Gammelmormor...
32. De bästa nya människorna du träffade? tumba folket, tullinge folket osv.. så jäkla bästa!
Under 2011 har jag:

Varit ute en hel natt [x]
Sovit under bar himmel [x]
Gråtit mig till sömns [x]
Druckit alkohol [x]
Varit medvetslös [x]
Varit utomlands []
Haft sex [x]
Blivit kär [x]
Fått mitt hjärta krossat [x]
Förlorat en vän [x]
Bråkat med mina föräldrar [x]
Rymt hemifrån [x]
Tagit droger [ ]
Sovit i samma säng som motsatta könet [x]
Kännt mig extremt ful [x]
Lärt känna någon ny [x]
Gjort något jag aldrig gjort förut [x]
Läst ut en hel bok [x]
Solat solarium [x]
Jobbat [x]
Gjort något riktigt galet [x]
Piercat mig [ ]
Tatuerat mig [ ]
Badat naken [x]
Sovit en hel dag [X]
Dygnat [X]
Lanat [ ]
Fått en könssjukdom [ ]
Varit gravid [ ]
Varit sjuk [X]
Varit på begravning [x]
Varit på ett bröllop [ ]
Varit ensam hemma [x]
Haft sex nykter [x]
Haft sex full [x]
Funderat på självmord [ ]
Kännt så mycket hat för någon [x]
Varit med på tv [ ]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0