chilla med gunilla

shooo tjejor! höhö. Hahah Camila idag i skolan kommer inspringades i klassrummet å skriker " Sho tjejor" å alla höll på garva ihjäl sig. haha fyfan! Iaf.. Skolan idag var helt okej, har mest suttit i soffan och chillat med härliga brudar! Gjorde ett matteprov idag också, typ första provet jag gör på gymnasiet, tror att det gick åt helvete menmen sånt är livet woohoo.
Jag åkte till tumba med veronica å camilla. Köpte muffins å cigg. Åkte hem till bästis å myste lite. Drack kaffe å chillade galet! Vi har växt upp nu.. typ. Dricker kaffe å grejer! Har märkt att man blir jävligt pigg av det så det är ju asbästa!
Just nu ligger jag i min sköna säng och smsar med min bebis och chattar med bästis! Ska nog slagga om ett tag, nej juste. Kommer aldrig kunna somna nu när jag har druckigt kaffe förfan.. Imorgon har jag möte med min mentor ang mitt pluggande, det går ju inte så bra va! Så vi ska göra en plan om hur jag ska göra osv. Nej nu ska jag prata lite med min bebis osv. Vi höööörs. Puss på rumpan!


jag satt och lekte med bästis mobil. Jag skulle skrämma henne och göra mina fula miner, höll på dö av skratt. Tycker att jag är lite söt ändå.. höööhöööööööööööööö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0