Don't stop believin'

hejpåer.
ligger i vickans säng & har precis käkat brakfrukost, gott som fan. äggröra i mitt hjärta. vi vaknade typ vid tio imorse, haha utvilade brudar som fan. somnade runt tio igår, precis som om man vore helt utmattad, vilket vi inte var med tanke på att fredagen spenderades i min soffa, med vickan & världens bästaste. vi låg och kollade på en miljard filmer & hade det jävligt mys. Sen kom totte vid två och då gick vi upp i mitt rum & skulle sova, vilket inte gick, alla pratade i munnen på varandra osv. men sen vid halv sju - sju somnade vi och vaknade vid tio igår, tre timmars sömn. Kul. Sen vid tolv gick jag ner med min bejb till bussen som skulle dra till dalarna, kul i jul. Men en vecka går ju fort, typ. Nej nu ska jag sova lite till, sen dra till mammas nya hus och hjälpa till lite och sen måste jag PLUGGGGGGGGGGGA.
herrråååå / rebecca



bebis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0