hejfan!

då va helgen slut & imorgon är det skola, as hole vad jag inte pallar. men jag ska fan sköta skolan den här terminen, jag kommer klara det eftersom jag är bäst hoho. jaja vad har hänt i helgen då ? öhm.. fredags umgicks jag med brudarna & hassan, sen drog vi till tumba och träffa lite folk och chillade, igår va jag hemma hos fabbe och kollade film, sen drog jag hem runt halv två & då kom vickan och totte till mig och slaggade, somnade typ halv sju, upp vid halv tolv och fixa och sen till fabbe igen med vickan och totte och chillade och va i älvsjö. kom hem vid åtta, träffade jossan & sen kom andre och kevin hit och kollade film och dom drog vid tolv och nu ligger jag här och väntar på att klockan ska gå så jag kan dra till skolan, kommer fan vara i koma menmen det är det värt hehe! vad som händer imorgon får vi se.
ha det bäst, tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0