Love isn't blind, you are.

uppdateringen på den här bloggen suger just nu mer än någonsin, hehe det är liksom ingen som orkar eller har tid att uppdatera! jaja, lite uppdateringar ibland får va nog.

iallafall den här helgen har gått fort som fan, i fredags kom grabbarna hem till mig & hämtade sin dricka och sen promenixade vi hem till vickan där alla började förkröka lite ihop om att vi skulle på fest, vilket inte blev av. Så vi drog till tumba istället och träffade massa folk och hade det mys, sen runt två drog jag & vickan plus 4 grabbar hem till mig och käkade och sen sov, myspys och jävligt trångt. På lördagen drog dom vid två och jag å vickan gick och la oss och vaknade runt fyra, käkade tårta och sen drog vi till vickan & käkade. Vid sju drog vi hem till fabbis och chillade, sen kom matte och vi kollade film osv. Runt halv ett drog matte hem och vi sov kvar. Tre pers i en 120 säng, jävligt mysigt, typ not. På söndagen låg vi i sängen hela dagen, käkade pizza & kollade film. Åkte hem vid sex och däckade i sängen på tre sekunder. Och nu är jag fortfarande trött som en jude.

Nu måste jag skriva en novell & sen ska jag sova.
herrå!  / rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0