NYÅR

hehe the day alla liksom väntat på sen förra nyår och som va exakt lika galet som förra.
det började med att jossan, martin & kevvan kom hem till mig och fixade sig, förkröka lite och hade det allmänt jävla nice, sen droppa totte, jimmy & vickan in, sen gick det jävla fort så va det en jäkla massa folk här och lovar er, det ramlade in ännu fler senare mot kvällen & jävligt trevligt var det, även om jag fick sne-flipp någon gång där haha, sen drog vi till tumba, jag och vickan drog till älvsjö och sen tillbaks till tullinge dit strömen hade dragit sig och där va verkligen ALLA igen. hade en jäkligt bra kväll & mådde som jag förtjänade i söndags, men kunde inte brytt mig mindre, tack som fan till allt folk som va med!
kärlek ♥














































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0