Hey I heard you were a wild one

Hej gott folk, har inte uppdaretat på ett bra tag så kände att det var dax.
Dels har det hänt massa grejer, har rätt mycket knas i mitt liv just nu, å mitt humör är inte alltid på topp.
Och sen har även min älskade pojvkän pajjat laddaren till min bärbara dator så jag kan inte använda den längre.. Shit vad jag ville döda honom, och de hade jag gjort om jag inte älskat honom så mycket som jag gör hehe. Men iallafall, sitter vid min stationära dator nu redo för att blogga lite!
Jag har precis kommit ut från en varm dusch, så nu känner jag mig fräsch.
 Idag blir det troligtvis att åka hem till Fabian å softa där, men får se hur jag gör..  
Och igår låg jag hemma med Kevin och kolla på film osv sen runt elva tiden drog vi till tumba och träffade lite folk. Dom flesta va grovt fulla, svin kul haha. Älskar sånt, alltid sån drama osv ;) Sen vid typ 2 drog vi hem till mig igen. Men nu ska jag fixa mig lite osv, herrååå!


Nyyyyååår! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0