Love life!

Hallåå! Tänkte passa på att blogga nu när jag ändå sitter vid en dator för engångs skull.
Sitter och lyssnar på musik just nu och chillar lite, ska snart äta något hehe sen har jag möte vid 2.
Sen ska troligtvis min käre pojkvän komma hit, men man vet aldrig med honom så vi får väl se.
Har spenderade natten genom att sitta och prata med Hampus som vanligt, vi kom fram till att
vi skulle ses i tumba och dra en slagg i ett tält vid bussarna, men vi fick aldrig tag i något och sen somnade
jag tyvärr. Rätt så illa, för vi hade ganska grymma planer faktist hehe. Men de kommer andra dagar!
Senare ikväll drar jag förmodligen ut och träffar folk osv, och imorgon är de helg wihoo!
Och lördag kommer bli gryyymt med mina älskade brudar, så galet jävla taggad.
Fast sen finns de även något negativt med lördag, Kevin åker till åre och lämnar
mig över en vecka! Fyfan jag kommer döö.. Men får passa på och träffa massa vänner
och försöka ha kul ändå :) Blir nog asbra.
Men nu ska jag rulla vidare, tjaarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0