tröjan du hatar.

sho bre! Jag kom precis hem från Bengan. Vi var och simmade och sen gick vi hem till henne och tittade på tv. Doktor Mugg <3. Nu ligger jag i min underbart sköna säng och snackar med beng, ska snart sova. Trött som en jävla hora.
Helgen rå? I fredags drack jag lite hemma, mötte upp fab på bussen å vi åkte till bengan. Vi kollade på film å söp, käkade chirre, godis å glass. Vid två tiden kom Totte till bengan. Vi chillade.. typ. kollade på film osv. På morgonen när fab åkte hem så skulle bengan upp och måla så jag och totte drog hem till mig och typ dog. Sen åkte han hem och jag typ sov. Sen kom rebecca till mig & vi lagade middag och hade det mysigt. Båda däckade i soffan vid tio tiden.. rolig lördag! Nu ska jag nog slagga, ska upp tidigt imorgon.. fml! puss

jag & världens bästaste vän! Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0