Snabb uppdatering

Hello babes!
Ligger i min sköna säng och diggar musik och chilliar galet.
Idag har jag vart med min underbara pojkvän sen vid typ 6 tiden kom Kalle hem till mig, vi käka chips och godis och snacka osv. Sen drog vi 3 och kollade på Patric's hockey träning. Så har tagit de rätt lugnt, men haft riktigt kul!

Imorgon så blir det förmodligen polisen, om mamma får tag i en bil annars pallar jag inte. Så får se om det kanske blir en annan dag. Jädrans misshandel skit.. Sen efter det blir det nog att träffa pojkvännen like always. 
Och planerat med Rebecca att gå på bio i helgen med, antagligen med pojkvännerna. MYS! ♥

Men ska nog ta och sätta på en film nu och sedan försöka sova lite, man får ju passa på när man sover ensam :)
Pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0