söndag & magsjuk.

hejfan. Ligger i sängen & mår dåligt som ett as, vetefan vad det här kom ifrån... men behålla något får jag ju i allafall inte göra. döda mig. saknar min älskling gör jag också. efter tio dagar med varandra dygnet runt, så blir det jävligt tomt, det är sjukt vad beroende man faktiskt är av varandra, även om det är jävligt mys.. menmen, vi lär träffas så fort jag är bättre.

Lovet har spenderats på en jäkla massa olika ställen, har hängt hemma i sängen, fikat i stan, shoppat, festat & haft det mys! Igår va vi hos jossan & chilla, i torsdags & fredags hemma hos martin. Trevligt att umgås med älskat folk. Love it. Skulle inte banga på en veckas lov till, nästa lov är om 5 veckor & då blir jag 17. Whopa. Hehe, bästa! Då jäklar blir det fest. Sen är det bara ett år kvar tills 18, längtar som en galning. fest & körkort. kan ju inte bli bättre. sen nästa lov är det sommarlov, bästa lovet i livet typ, då blir det Italien i 4 veckor & sen Rhodos med brudarna. Härligt. Hehe.

Ne kära vänner, nu ska de sovas. Igen. Hörs / rebecca.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0